بعد از مدتها سلام. امیدوارم خوب باشین. خوشحالم که بعد از یه مدت طولانی دوباره با یه اپیزود جدید برگشتم پیشتون. گفتنیا رو تو اپیزود گفتم. پس فقط براتون آرزوی آرامش و سلامتی میکنم و امیدوارم این اپیزود رو دوست داشته باشین.
.
.
.
موسیقی های استفاده شده در این اپیزود:
Promise (Reprise) - Akira Yamaoka
.
.
.
رادیو بی وطن در اینستاگرام
رادیو بی وطن در ایکس